سئو سازی سایت

بررسی کلیه پلن های سئو موجود در سایت 

توضیحات مربوط به کلیه پلن ها به صورت ساده و سطحی توضیح داده شده است جهت دریافت اطلاعات بیشتر در بخش مشاور درخواست فرمایید.

تفاوت پلن داخل سایت

با این وجود که امر سئو سازی سایت امری مهم می باشد با این حال با توجه به بودجه ی شما و نیاز جامعه تصمیم گرفتیم 4 پلن در سایت معرفی کنیم که در صفحه اول هر پلن نوع فعالیت های آنان مشخص شده است.

قطعا هرچقدر بیشتر هزینه کنید و هرچقدر بیشتر ما بر روی سایت شما وقت بگزاریم نتیجه قابل قبول و رضایت بخش تری برای شما در بر خواهد داشت.

چرا سئو انجام بدیم

سئو یعنی چی و به چه دردی می خوره ::: بیشتر ورودی های ما رو گوگل تشکیل میده هم همی دونیم اگه چیزی لازم داشته باشیم اولین سایتی که برای جستجو انتخاب می کنیم موتور جستجوی گوگل هست تا اینجایی کار رو متوجه هستیم اما سئو کجایی اینجا جا داره در زمان جستجو ما نهایت صفحه اول رو نگاه می کینم و این همون سئو حساب میشه.

وقتی یه محصول رو قرار میدید یا یه مقاله رو قرار میدید وقتی در صفحات چندم گوگل قرار داره قطعا کسی سراغ سایتتون نمی یاد چیکار باید بکنیم که در صفحه اول دیده بشیم به این فعالیت میگن سئو .

حال خود سئو یعنی انجام یک سری قوانین که گوگل برای وب مسترا در نظر گرفته باشه که شامل یک سری الگوریتم ها و فعالتی های هست که باید انجام بدیم که گاها هر چند وقت یکبار یا دستخوش تغییر میشن یا بروز. به عبارتی بخشی از سئو به باید ها و نباید های گوگل گفته میشه .

از کجا شروع کنیم

شما قرار نیست کاری انجام بدید کافیه پلن خود را با توجه به بودجه ای که دارید انتخاب بکنید و سپس با ما در میون بزارید تا شروع کار را در سریع ترین زمان انجام بدیم .

از پلن اول تا اخرین پلن شاید برای شما هم سوال باشه ایا پلن اول بازدهی کمتری داره مطمئنن  کسی که مبلغ بیشتری پرداخت می کنه و بودجه بیشتری برای سایتش در نظر می گیره سریع تر به نتیجه می رسه و از پشتیبانی بیشتری توسط ما بهره می بره با این حال ما سعی می کنیم نسبت به هر پلن که انتخاب می کنید بیشترین توان خود را برای آن در نظر بگیریم.

 

پلن ابتدایی

در پلن ابتدایی کلمات کلیدی انتخابی بین 3 الی 5 کلمه می باشد به عبارتی سایت با بین 3 الی 5 کلمه کلیدی بالا خواهیم آورد شاید به ظاهر پلن ابتدایی به نظر برسد اما بعضی از کسب کارها با همین مقدار هم به راحتی به نتیجه می رسند.

اگر به مشاور نیاز داشته باشید گروه mtpdeveloper این کار را برای شما انجام خواهد داد.

بهینه سازی 50 محصول قدیمی : شاید با خود بگویید منظور چیست اینجا در صورتی که سایت فروشگاهی داشته باشید و محصولاتی از قبل داخل آن دارید با انتخاب این پلن تا 50 محصول از محصولات قدیمی برای شما بهینه سازی خواهد شد البته باید به این نکته اشاره کنیم در صورتی که محصولی از قبل نداشته باشید 25 محصول جدید را بحای 50 محصول قدیمی برایتان تولید و سئو می کنیم ( نکته این مورد تنها شامل سایت های هست که محصول قدیمی نداشته باشند در صورت داشتن محصول قبلی نمی توانید درخواست تبدیل بدید ) 

تولید محتوا 1000 کلمه ای برای 10 مقاله که یکی دیگر از خدماتی هست که شما با خرید این پک بدست خواهید آورد 10 مقاله که هر کدام 1000 کلمه خواهند داشت تولید مقاله با کیفیت یکی از مهم ترین مواردی هست که می تواند به سئو سازی بهتر و دیده شدن در گوگل به شما کمک کند و تولید 10 مقاله می تواند تاثیر خوبی برای سایت شما داشته باشد.

تولید 25 محصول برای سایت های فروشگاهی باید به این نکته اشاره کنیم در صورتی که سایت شما فروشگاهی نیست و هیچ محصولی برای ارائه ندارید این بخش کامل حذف خواهد شد ولی اگر محصولی برای ارائه دارید 25 محصول هر کدام 450 کلمه ای برایتان تولید می کنیم به صورت کامل و سئو شده.

بهینه سازی ابتدایی تصاویر سایت یکی از مهم ترین علل پیشرفت نکردن سایت سرعت لودینگ سایت می باشد که مهم ترین عامل تصاویر استفاده شده است شاید با خود بگویید منظور از ابتدایی چیست به این معنی که میزان فشرده سازی تصاویر در این پک در کمترین میزان خود خواهد بود اما با این حال تغییرات که اعمال میشه بعد این کار چشم گیر خواهد بود.

بهینه سازی محصولات موجود در سایت تا سقط 5 عدد در روز تا زمان اتمام قرار داد به عبارتی ما هر روز تا سقط 5 محصول را برای شما تا اتمام 5 ماه قرار داد برایتان سئو می کنیم اگر محصول بیشتری تولید کنید یا باید هزینه اضافه پرداخت کنید یا باید منتظر بمانید تا به روز بعد موکول شود.

همچنین این مورد برای مقالات هم کامل صدق می کند در صورت داشتن مقاله در روز 1 مقاله به صورت کامل سئو خواهد شد.

نکته : دو مورد اخر قابل تبدیل نیستن به عبارتی در صورت نداشتن محصول جدید سئو محصول جدید حذف خواهد شد و نمی توانید درخواست کنید بجای آن مقاله جدید سئو کنیم یا بلعکس 

پلن پایه

پلن پایه تمام موارد پلن ابتدایی را در خود دارد بجز چند مورد که در پایین اشاره می کنیم 

با تهیه پلن پایه بین 5 الی 8 کلمه کلیدی برای سایت شما انتخاب می شود.

بهینه سازی 70 محصول قدیمی 

تولید محتوا 1200 کلمه ای برای 35 محصول نسبت به پلن قبلی تعداد کلمات بیشتر و تعداد مقالات نیز افزایش میباد نکته ای که هست مقالات با توجه به ماهیتی که دارند در صورتی که درست محتوا نویسی بشه و سئو خوبی داشته باشه می تونه برای سایت شما جادو بکنه 

تولید و بهینه سازی robot , sitemap برای سایت شما 

مدت زمان این پلن 7 ماه می باشد 

رپورتاژ آگهی : یکی از عواملی که می تواند باعث دیده شدن کسب و کار شما باید و در امر سئو نیز تاثیر خوبی دارد رپورتاژ آگهی می باشد در این پلن ما هر ماه 1 بار رپورتاژ اگهی برای سایت شما انجام خواهیم داد.

لینک دهی داخلی به صورت تار عنکبوتی وقتی گوگل خزشگری رو به سایت شما می فرسته هرچی بیشتر اون خزشگر رو به صفحات بیشتر هدایت کنید دیده شدنتون بهتر و بیشتر خواهد شد.

 

پلن راهور

با وارد شدن به پلن راهور پس شما سایت بزرگی دارید ولی از ورودی که دارید رضایت ندارید یا خیر سایت تازه ساخت دارید و به دنبال بازدید مناسب هستید در هر صورت راه درستی رو اومدید.

در این پلن بین 7 الی 12 کلمه کلیدی برای سایت شما انتخاب و تولید می شود .

از محصولات قدیمی 100 محصول برایتان بهینه سازی خواهد شد 

تولید 22 مقاله با کیفیت که هر کدام 1700 کلمه در خود دارند که می تواند در بین بهترین ها دسته بندیشون کرد.

تولید 45 محصول با تعداد 450 کلمه به صورت حرفه و سئو شده 

تصاویر داخل سایت به صورت متوسط ( نسبت به پلن های قبلی با تفاوت بسیار زیاد ) بهینه سازی می شوند.

بهینه سازی محصولات جدید که تولید می کنید تا سقف 15 عدد 
* نکته : در صورتی که تولید محصولات شما کمتر از این مورد باشه مثال 10 عدد در روز 5 محصول باقی مانده حذف می شود پس به روز بعد منتقل نمی شود و تبدیل هم نخواهد شد فرض مثال درخواست کنید مابقی محصولاتی که ندارید مقاله بهینه سازی کنیم.

بهینه سازی 3 مقاله جدید در روز 

انجام ماهی 2 بار ریپورتاژ اگهی برای بهتر دیده شدن 

 

پلن حرفه ای

پلن حرفه ای جذاب ترین پلن ها در بین تمام پلن های موجود در سایت هست که کلیه قابلیت های پلن های قبلی را دارد و امکانات جدید.

انتخاب 10 الی 15 کلمه کلیدی 

بهینه سازی 150 محصول قدیمی 

تولید 28 مقاله 2200 کلمه ای که در نوع خود جز بهترین ها محصوب می شود.

تولید 60 محصول با 450 کلمه 

بررسی پیشرفته تصاویر سایت 

بهینه سازی محولات جدید تا سقف 20 محصول در روز 

بهینه سازی مقالات جدید تا سقف 4 مقاله در روز 

و همانند پلن های قبلی