نوبت دهی مشاوره سئو

جهت دریافت نوبت دهی مشاوره سئو به شما اطلاعات فرم زیر را پر کنید به یاد داشته باشید تیم Mtpdeveloper با شما تماس نخواهد گرفت و تنها طریق ایمیل به شما پیامی ارسال می شود حاوی لینک مربوط به اتصال شما با یکی از متخصصین سایت و گفتگو مستقیم با ایشون .

در صورتی که به هر شکلی با شما تماس گرفته شد دریافت وجه و … از شما شد بدانید کلاه برداری می باشد در حال حاضر هزینه مشاوره سئو صفر تومان بوده.

*** بعد از پر کردن فرم زیر لطفا شکیبا باشید شما در نوبت قرار خواهید گرفت به محض اینکه نوبت شما برسد برایتان ایمیل ارسال خواهد شد. 

نکته : جهت نوبت دهی مشاوره سئو ایمیل حاوی لینک ارتباط با شما از  seomanager@mtpdeveloper.ir ارسال می شود هر ایمیل خارج از این ادرس فیک می باشد.

به این نکته توجه کنید بعد از پر کردن فرم مربوط به نوبت دهی مشاوره سئو پیامی که برای شما ارسال می شود حاوی لینک و زمان می باشد سعی می کنیم زمان اعلام شده در ایمیل به زمان که شما در فرم اعلام کردید یکی باشد یا به آن نزدیک با این حال از نظر انتخاب روز باید اجازه بدید نوبتتان برسد.

1- در صورتی که نتوانید در زمان مقرر شده با مشاوره ارتباط بگیرید نوبت شما از بین می رود و باید مجددا فرم پر کرده و منتظر بمانید.

2- در صورتی که 3 بار درخواست مشاور بدید و هر سه بار در زمان مقرر شده حاضر نباشید به ارائه مشاوره به شما به صورت رایگان خودداری می کنیم 

3- در زمان مقرر شده به اتاق مشاوره بپیوندید با این حال مشاوره ما تا 15 دقیقه از زمان معین شده به شما منتظر می ماند در صورتی که در این زمان حضور پیدا نکنید مشاوره از اتاق مشاوره خارج می شود یکی از نوبت های رایگان شما از بین خواهد رفت .